سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شورای روحانیت ارومیه

حوزه/ شورای روحانیت ارومیه با صدور پیامی ضمن محکومیت اقدام آشوبگرانه خودفروخته‌های غرب در کشور، از مردم ارومیه جهت شرکت در راهپمایی روز شنبه در حمایت از مواضع رهبر انقلاب و اقتدار کشور دعوت کرد.

به گزراش خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، شورای روحانیت ارومیه در محکومیت اقدامات آشوبگران در روزهای اخیر و دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز  شنبه ۲ آذر بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ (صف /۸)

بار دیگر حضور امت بصیر ایران اسلامی در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه ، ستون پنجم دشمن و مزدوران اجاره‌ای جبهه استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ایران عزیز را متلاشی کرد .

حال آمریکا و اسرائیل و آل سعود عزا گرفته‌اند ، که رشته‌های خائنانه آن‌ها و عملیات تخریب گر آشوبگران دست آموز آنان را ، چگونه مردان و زنان و جوانان این مرز و بوم پنبه کردند.

مردم آگاه و ولایتمدار ارومیه در اجتماعی عظیم از همه اقشار ، اعم از شیعه و سنی و آشوری ، امنیت و آرامش کشور را خط قرمز غیور مردان آذربایجان اعلام می‌دارند و همواره به سان ۱۲ هزار شهید استان تا پای جان قاطعانه از حریم ولایت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی  حمایت می‌کنند و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آشوبگر، خواهان برخورد بدون اغماض مسئولان دستگاه قضاء با اغتشاشگران آشوبگر بوده و خواستار اقدام جدی و مؤثر دولت در رفع نگرانی مردم در خصوص گرانی‌ها می باشند.

شورای روحانیت ارومیه

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha